Avoin sähköposti- ja ryhmätyöratkaisu

Zimbra-työryhmäohjelmisto

Avoimeen lähdekoodiin perustuva Zimbra Collaboration Suite on nykyaikaisin ja innovatiivisin sähköposti- ja työryhmäohjelmisto, joka soveltuu niin yritysten, palveluntarjoajien, oppilaitosten kuin julkishallinnonkin tarpeisiin. Zimbran kaupallisella ratkaisulla on jo yli 100 miljoonaa käyttäjää maailmanlaajuisesti yli 140 eri maassa.

Mikä Zimbra oikein on? Tutustu tästä #powertipseihin

Enemmän kuin sähköpostiratkaisu

  • Sähköposti, kalenteri, tiedostonjako ja tehtävälista
  • Miljoonia käyttäjiä ympäri maailman
  • Skaalautuu pienille ja suurille käyttäjämäärille

Hallinnoi yksityisyyttä ja tietoturvaa

  • Tietosi ovat sinun hallinnassasi
  • Julkinen tai yksityinen pilvi

Alemmat kokonaiskustannukset

  • Säästä 50% verrattuna Microsoftin vastaaviin palveluihin
  • Säästä lisenssihinnoissa ja raudassa
  • Saumaton integrointi ja laajennettavuus

Työskentele missä vain, haluamallasi laitteella

  • Zimbra toimii kaikilla nykyaikaisilla laitteilla joten yksikään sähköposti tai kalenterimerkintä ei jää huomaamatta
  • Hallinnoi yrityksesi laitteita Zimbralla

Zimbra käyttö on mahdollista monella eri tavalla

Zimbra Desktop Clientin tai muiden asiakasohjelmistojen lisäksi järjestelmää voi käyttää AJAX-tekniikkaan perustuvalla Zimbra Web Clientilla. Sen monipuolinen web-käyttöliittymä liittää sähköpostin, kontaktit, jaetut kalenterit ja online-julkaisun yhteen ennennäkemättömällä tavalla.

Monipuoliset liitännät

Standardoidut liitännät (IMAP/POP/iCal/CalDAV) sekä MAPI ja iSync ovat täysin tuettuja, jolloin saavutetaan täydellinen yhteensopivuus nykyaikaisten asiakasohjelmistojen, kuten Microsoft Outlookin (vaatii professional version Zimbrasta), Apple Desktop Suiten (vaatii professional version Zimbrasta) ja Mozilla Thunderbirdin kanssa. Zimbrassa on myös suorat liitynnät älypuhelimiin (mm. IOS, Android, Windows ja Blackberry). Zimbran ylläpitoon käytettävissä on tehokas web-pohjainen hallintakäyttöliittymä sekä vaihtoehtoisesti perinteinen komentoriviliittymä.



Ota yhteyttä ja kysy lisää!
Zimbra professional sähköposti- ja työryhmäohjelmisto sisältää muun muassa seuraavat ominaisuudet

Zimbran ominaisuuksia



Hallintaan

Ylläpitoon kattava AJAX-pohjainen liittymä
Sisäänrakennetut spam- ja virusskannerit
Keskitetty dashboard keskeisille tiedoille (mm. levytila, viestimäärät, spam- ja virus- statistiikat)
Migraatiotyövälineet (Outlook, Exchange, Domino, GroupWise ja normaalit IMAP- postilaatikot)
Hierarkinen levytilan hallinta
Mahdollista klusteroida
Voidaan käyttää sisäänrakennettua tai ulkoista hakemistopalvelua (LDAP/AD)
Domain-kohtainen autentikointi
Multi-domain hallinta ja personointi
Helppo integroida esim. CRM- tai ERP-järjestelmiinn (Zimletit)
Käyttöliittymät (Zimbra Desktop Client ja Web Client) kustomoitavissa oman organisaation näköiseksi


Tehokäyttöön

Edistyneet hakutoiminnot ja indeksointi
Todellinen offline-käyttömahdollisuus (Zimbra Desktop)
Asiakirjojen luonti ja käyttö suoraan Zimbralla (esitykset, taulukkolaskenta, tekstinkäsittely)
Salkkutoiminto, joka mahdollistaa dokumentteihin pääsyn miltä tahansa työasemalta
Ryhmäkalenteri / jaetut kalenterit
Active Sync mobiililaitteille (kontaktit, kalenterit, sähköpostit)
Täysi tuki lakisääteisiin arkistointeihin (Sox-kompliantti)
Domain-kohtainen autentikointi
Karttatuki: Viemällä hiiren katuosoitteen päälle aukeaa kartta erilliseen ikkunaan Vaivaton yhteystietojen poiminta viesteistä ja niiden osoitekirjaan liittäminen

Kiinnostuitko Zimbrasta?

Zimbra on mahdollista saada käyttöön kahdella eri tavalla: Ylläpidettynä Netorekin tai asiakkaan omalla palvelimella. Näiden lisäksi Netorekilta saat myös Zimbra-lisenssit (subscriptions).